Aqua Yoga?

AQUA YOGAΌλοι γνωρίζουμε τη γιόγκα σαν εναλλακτική άσκηση εδάφους.  Ψάχνοντας όμως για ιδέες που μας βοηθούν να εκμεταλλευόμαστε τα οφέλη της πισίνας και της θάλασσας στο έπακρο, διαβάσαμε για ένα από τα πιο διαδεδομένα είδη της γιόγκα στο εξωτερικό: την Αqua Yoga!

aqua-yogaΤι μάθαμε;  Με την Aqua Yoga προστατευόμαστε από τραυματισμούς, καθώς η άνωση του νερού βοηθά στην ευκολότερη εκτέλεση των ασκήσεων, ενώ ταυτόχρονα η αντίσταση του νερού είναι ιδανική για τη μυϊκή τόνωση ολόκληρου του σώματος και όχι μόνο.  Η Aqua Yoga βοηθάει στη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος, στην καλύτερη λειτουργία του αναπνευστικού και πεπτικού συστήματος, είναι η απάντηση στα μυοσκελετικά προβλήματα και τις ημικρανίες, και φυσικά μας παρέχει εξαιρετική αγχολυτική δράση.  Πάμε να τη δοκιμάσουμε μαζί;

Παρακάτω θα βρείτε οδηγίες για 4 απλές κινήσεις Aqua Yoga που υπόσχονται εξαιρετικά οφέλη είτε τις κάνετε σε πισίνα είτε στη θάλασσα.  Για την εκτέλεση των ασκήσεων, θα πρέπει να βρίσκεστε μέσα στο νερό μέχρι τη μέση και πάντα σε όρθια στάση.

Μισός Όρθιος Στύλος
Εισπνεύστε και τραβήξτε το πόδι σας λυγισμένο κοντά στο θώρακα.  Μετά, περάστε το χέρι της ίδιας πλευράς από τη μέσα μεριά και πιάστε το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού με τα δύο δάχτυλα του χεριού σας.  Καθώς εισπνέετε, ισιώστε τη σπονδυλική σας στήλη, κατεβάζοντας ταυτόχρονα τους ώμους.  Τραβήξτε το πόδι σας ευθεία μπροστά, αν μπορείτε μέχρι να τεντώσει, και κρατήστε αυτή τη στάση για τρεις βαθιές αναπνοές. Επαναλάβατε με το άλλο πόδι.
Η συγκεκριμένη άσκηση γυμνάζει τα πόδια και την πλάτη σας, τονώνει τα εσωτερικά όργανα και αυξάνει την αυτοσυγκέντρωση.

Πολεμιστής με δεμένα χέρια
AQUA YOGAΚάνετε ένα βήμα προς τα πίσω με το ένα πόδι, ούτως ώστε να δημιουργήσετε ένα άνοιγμα μεγαλύτερο από αυτό των ώμων σας.  Ανεβάστε το μπροστινό σας πόδι πάνω στον τοίχο, λυγίζοντας το γόνατο, και με τα δάχτυλα των ποδιών να βλέπουν προς τα πάνω, ενώ συγχρόνως γυρίζετε το πίσω πόδι σε γωνία 45° για 3 βαθιές αναπνοές.  Επαναλάβατε με το άλλο πόδι για 3 βαθιές αναπνοές.
Η στάση του πολεμιστή δυναμώνει τους μηρούς και «ανοίγει» το θώρακα και τους πνεύμονες.  Επίσης, είναι θεραπευτική για τυχόν προβλήματα μέσης.

Στάση του Αετού
Σηκώστε το δεξί σας πόδι, σταυρώστε το πάνω από το αριστερό γόνατο και τυλίξτε το μπροστινό μέρος του δεξιού ποδιού γύρω από την αριστερή γάμπα.  Λυγίστε το πόδι που σας στηρίζει για να μπορέσετε να σταθεροποιήσετε το άλλο πόδι.  Κατεβάστε λίγο ακόμα τους γλουτούς σας, έτσι ώστε να λυγίσει κι άλλο το αριστερό σας γόνατο.
Αυτή η στάση ισορροπίας δυναμώνει τους αστραγάλους σας, χαλαρώνει την ένταση των ώμων, ενώ βελτιώνει τη γενικότερη αίσθηση των άκρων σας και την κυκλοφορία του αίματος.

Χορευτής
AQUA YOGA 2Λυγίστε το ένα σας πόδι προς τα πίσω, κρατώντας πάντα τον κορμό σας σε ευθεία και το βλέμμα σας σε ένα σταθερό σημείο.  Με το χέρι της ίδιας πλευράς, κρατήστε το πόδι σας από το πέλμα, ενώ το άλλο χέρι μένει σε ευθεία μπροστά.
Η στάση ισορροπίας του χορευτή, αυξάνει την ελαστικότητα της σπονδυλικής σας στήλης, δυναμώνει τα πόδια σας και τονώνει τα εσωτερικά όργανα.

Τώρα ξέρετε πώς να γίνετε πολεμιστής με αετίσιο βλέμμα που χορεύει όρθιος.

Τι λέτε, θα δοκιμάσετε την Aqua Yoga?  …κάνει καλό!

This entry was posted in Θάλασσα & Πισίνα and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

«Η Ideales σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά υπερασπίζεται και τη δική της! Έτσι λοιπόν προτιμά τα ελληνικά από τα greeklish, τα πεζά από τα κεφαλαία, αγαπά το χιούμορ και αποστρέφεται τις ύβρεις και τους υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς. Ταυτόχρονα, η Ideales πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, διατηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά σχόλια που ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας ή είναι άσχετα με το υπό σχολιασμό άρθρο.»