Τα 5 Βήματα με την Τσίμπλα στο Μάτι

Υπάρχει μια παροιμία που λέει «Το πρωινό πουλί πιάνει το σκουλήκι»!  Ε, λοιπόν, έρχονται οι επιστημονικές μελέτες να την επιβεβαιώσουν με τον καλύτερο τρόπο, υποστηρίζοντας ότι το να εκμεταλλεύεται κανείς τις πρωινές ώρες πριν τη δουλειά, ίσως είναι το κλειδί για έναν επιτυχημένο και υγιεινό τρόπο ζωής.  

Σύμφωνα με μελέτη που έκανε το 2010 ο βιολόγος του Harvard Christoph Randler, αποδεικνύεται ότι οι πρωινοί τύποι είναι πιο προνοητικοί και πιο παραγωγικοί, γιατί έχουν την ικανότητα να προβλέπουν τα προβλήματα και να τα ελαχιστοποιούν αποτελεσματικά, γεγονός που οδηγεί σε μεγαλύτερη επιτυχία στον κόσμο των επιχειρήσεων.  Μάλιστα το περιοδικό Forbes σημειώνει ότι το πρωινό ξύπνημα είναι «must» για τους περισσότερους από τους ισχυρούς και επιτυχημένους του πλανήτη.

Παράλληλα, τα οφέλη υγείας για όσους γυμνάζονται πριν τη δουλειά, δεν έχουν τελειωμό.  Οι ερευνητές στο Roehampton University της Αγγλίας κατέληξαν στο συμπέρασμα πως η πρωινή άθληση κάνει το σώμα πιο υγιές, δημιουργεί ευχάριστη διάθεση και δίνει στο άτομο τον ιδανικό δείκτη μάζας σώματος.

Το τελευταίο οφείλεται πιθανώς στο ότι όσοι ξυπνούν νωρίς έχουν αρκετό χρόνο να φάνε το πρωινό τους με την ησυχία τους, έχοντας έτσι ελεγχόμενη και σωστή κατανάλωση.  Όπως είπε στο ετήσιο συνέδριο της Βρετανικής Ψυχολογικής Εταιρείας ο επικεφαλής της έρευνας Dr. Joerg Huber, οι διαφορές που εντοπίστηκαν στην έρευνα που διεξήχθη σε 1.068 ενήλικες, πιθανώς οφείλονται στο ότι όποιος κοιμάται όπως είναι προγραμματισμένος ο ανθρώπινος οργανισμός, δηλαδή όλο το βράδυ και με πρωινή έγερση, κοιμάται καλύτερα και τείνει να είναι πιο υγιής και πιο ευτυχισμένος.

Ας δούμε λοιπόν τα 5 βήματα που είναι στην πρωινή ρουτίνα των επιτυχημένων ανθρώπων πριν πάνε για δουλειά, με την τσίμπλα στο μάτι δηλαδή :

LAPS IN A MOSAIC SWIM SPA 6001)   Ασκηθείτε.  Είτε είναι πρωινή γιόγκα, είτε γρήγορες απλωτές στην Piscines Ideales ή το Swim Spa μας (κάνουμε και λίγο πρόμο χεχε), είτε προπόνηση στο γυμναστήριο, το να ασκούμαστε πριν τη δουλειά ενισχύει την ενέργεια μας για όλη τη μέρα και μας δίνει αυτήν την επάξια κερδισμένη αίσθηση ολοκλήρωσης και ευεξίας. Καμιά χαρτούρα δεν μπορεί να μας πτοήσει μετά από μερικές απλωτές στην πισίνα.  Προσπαθήστε να ξυπνήσετε μισή ώρα νωρίτερα και κάντε τη γυμναστική μέρος της ρουτίνας σας.  Θα βοηθήσει το σώμα σας να ξυπνήσει, θα σας προετοιμάσει για τη μέρα και θα εξαλείψει την πιθανότητα να καταρρεύσετε κατά τη διάρκεια εξάσκησης μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά.

AGENDA2)   Φτιάξτε την ημερήσια ατζέντα σας. Μεγιστοποιήστε τις δυνατότητές σας, σχεδιάζοντας τους στόχους και τις υποχρεώσεις της ημέρας.  Οι πρωινές ώρες, όπου έχετε καθαρό μυαλό, προσφέρονται για να βάλετε τις δραστηριότητές σας σε προτεραιότητα χωρίς διακοπές, καθώς συχνά είναι από τις λίγες ήσυχες στιγμές κατά τη διάρκεια της ημέρας.

MEDITATION3)   Βάλτε τα δύσκολα για το πρωί.  Όλοι έχουμε αυτό το ένα πράγμα στη λίστα με τις εργασίες μας, το οποίο μας στοιχειώνει μέχρι τελικά να αποφασίσουμε μετά από άπειρες αναβολές να το κάνουμε.  Για να γλιτώσετε από αυτό το άγχος, κάντε πρώτα τη λιγότερη ελκυστική δουλειά του προγράμματος σας και βγάλτε την απ’ τη μέση.  Το πρωί είναι η ώρα που γενικά είμαστε πιο ξεκούραστοι και το επίπεδο ενέργειας μας είναι υψηλό.  Έτσι, είμαστε πιο καλά εξοπλισμένοι να χειριστούμε δυσκολότερα θέματα.  Σίγουρα η υπόλοιπη μέρα θα μας φανεί παιχνιδάκι, καθώς θα ηρεμούμε με όλο και ευκολότερα καθήκοντα και θα φτάσουμε στο απόγευμα πιο χαλαροί και έτοιμοι να απολαύσουμε πραγματικά τον ελεύθερο χρόνο μας.

FAMILY BREAKFAST4)   Απολαύστε ένα υγιεινό πρωινό.  Οι περισσότεροι φεύγουμε για τη δουλειά τρέχοντας, με ένα φλυτζάνι καφέ και άδειο στομάχι.  Με το που καθόμαστε όμως στο γραφείο, αρχίζουμε να σκεφτόμαστε τι θα παραγγείλουμε για φαγητό και πόσο γρήγορα θα έρθει το delivery.  Δεν ακούγεται και τόσο λογικό αυτό, σωστά;  Αφιερώστε λίγο χρόνο το πρωί για να γεμίσετε με καύσιμα το σώμα σας για τις δουλειές που έχετε μπροστά σας.  Θα βοηθήσει να επικεντρωθείτε σ’ αυτά που πρέπει να κάνετε και όχι στο στομάχι σας που γουργουρίζει.  Το πρωινό δεν είναι μόνο καλό για τη σωματική μας υγεία, αλλά ενδείκνυται για να περάσουμε ποιοτική ώρα με την οικογένειά μας.  Ακόμα και τα 5 λεπτά που θα μιλήσουμε με το/τη σύντροφο και τα παιδιά μας ενώ τρώμε ένα μπωλ δημητριακών, μπορεί να ενισχύσουν σημαντικά τη διάθεση μας για όλη τη μέρα.

MEDITATION 25)   Οραματιστείτε.  Το πρωί είναι η τέλεια στιγμή για να περάσουμε λίγο ήσυχο χρόνο με τον εαυτό μας, να διαλογιστούμε ή να οραματιστούμε πράγματα.  Αφιερώστε λίγα λεπτά για να δείτε τη μέρα μπροστά σας, επικεντρώνοντας σ’ αυτά που θέλετε να πετύχετε κατά τη διάρκεια της.  Ακόμα και ένα λεπτό οραματισμού και θετικής σκέψης, μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη διάθεσή σας και τις προοπτικές σας για τη δύσκολη μέρα που σας περιμένει.

Αντισταθείτε στην επιθυμία να πατήσετε σνουζ και σηκωθείτε νωρίς απ’ το κρεβάτι …κάνει καλό!

This entry was posted in Διάφορα and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

«Η Ideales σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά υπερασπίζεται και τη δική της! Έτσι λοιπόν προτιμά τα ελληνικά από τα greeklish, τα πεζά από τα κεφαλαία, αγαπά το χιούμορ και αποστρέφεται τις ύβρεις και τους υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς. Ταυτόχρονα, η Ideales πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, διατηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά σχόλια που ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας ή είναι άσχετα με το υπό σχολιασμό άρθρο.»