Θέλω να Ζήσω Περισσότερο

Όλοι θέλουμε να ζήσουμε περισσότερο και σίγουρα όλοι θέλουμε να ζούμε καλύτερα.  Ακολουθείστε τις παρακάτω οδηγίες που αποτυπώσαμε για εσάς μετά από πολύ μελέτη και το ζητούμενο γίνεται πραγματικότητα…

Βήματα για μια ideales ζωή :  

Βήμα 1ο -> Πάρτε βαθιά ανάσα, φορέστε το μαγιό σας, απελευθερώστε αέρα.
Βήμα 2ο
-> Ακολουθήστε με χαμόγελο και άδειο κεφάλι την πορεία προς την πληρέστερη πισίνα ή θάλασσα.
Βήμα 3ο
-> Μόλις φτάσετε στον πολυπόθητο προορισμό σας, παρακαλούμε παρατηρήστε το τοπίο για 5 λεπτά χαλαρωτικού…οφθαλμόλουτρου.
Βήμα 4ο
-> Πάρτε 5 συνεχόμενες βαθιές εισπνοές από τη μύτη, απελευθερώστε όλο τον αέρα από το στόμα και ….SPLASH.
Βήμα 5ο
-> Παίξτε, ασκηθείτε, κολυμπήστε!!
Βήμα 6ο
-> Παρακαλούμε επαναλάβετε καθημερινά εφόσον μπορείτε!

Για να είστε σίγουροι ότι αυτά είναι τα βήματα για μια ideales ζωή, σας παραθέτουμε το πόρισμα ίσως της μεγαλύτερης έρευνας που έχει γίνει ποτέ σχετικά με τις θετικές επιδράσεις της κολύμβησης :

Το κολύμπι μειώνει τον κίνδυνο θανάτου στους άνδρες κατά περίπου 50% συγκρινόμενο  με το τρέξιμο, το περπάτημα και την μη άσκηση!!

Αυτό ήταν το πόρισμα της μελέτης του Δρ Στίβεν Μπλερ, ερευνητή στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καρολίνας της Δημόσιας Σχολής Arnold.  O Μπλερ αξιολόγησε εκτενέστατες σωματικές εξετάσεις, δεδομένα σωματικής δραστηριότητας και έρευνες συμπεριφοράς από 40.000 άνδρες, ηλικίας 20-90 ετών, εγγεγραμμένους στο Κέντρο Αεροβικής Μακροχρόνιων Σπουδών (ACLS).

Τα αποτελέσματα που δημοσιεύθηκαν στα Διεθνή Χρονικά Υδρόβιας Έρευνας και Εκπαίδευσης είναι εξαιρετικά για εκείνους που κολυμπούν για να ασκούνται.  «Οι κολυμβητές είχαν το χαμηλότερο ποσοστό θανάτων», είπε ο Μπλερ, ενώ πρόσθεσε «Αυτή είναι η πρώτη αναφορά που εξέτασε τα ποσοστά θνησιμότητας ανάμεσα στους κολυμβητές σε σύγκριση με άλλες μορφές σωματικής δραστηριότητας και της καθιστικής ζωής.  Συμπεραίνουμε ότι οι άνδρες που κολυμπούν για άσκηση, έχουν καλύτερα ποσοστά επιβίωσης από τους αυτούς που κάνουν καθιστική ζωή.»

Η μελέτη λαμβάνει υπόψη την ηλικία, τον δείκτη μάζας σώματος, το κάπνισμα, την πρόσληψη αλκοόλ, την υπέρταση, άλλους ιατρικούς παράγοντες και το οικογενειακό ιστορικό.  «Αυτά τα χαμηλότερα ποσοστά θανάτου σε κολυμβητές σε σύγκριση με τα ποσοστά θανάτου σε περιπατητές και άνδρες που κάνουν καθιστική ζωή μπορεί να ήταν αναμενόμενα, αλλά προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι επίσης παρατηρήθηκε χαμηλότερη θνησιμότητα σε κολυμβητές από ό, τι σε δρομείς», ανέφερε o Μπλερ. «Το κολύμπι φαίνεται να είναι μια υγιεινή εναλλακτική λύση σε σχέση με άλλα είδη φυσικής δραστηριότητας.»

Οι συμμετέχοντες στην μελέτη ήταν λευκοί, μορφωμένοι άνδρες, μεσαίας ή ανώτερης τάξης.  Αλλά ο Μπλερ δήλωσε, «Δεν υπάρχει κάποιος λόγος που να μας αναγκάζει να υποθέσουμε ότι τα οφέλη της κολύμβησης θα είναι διαφορετικά για τις γυναίκες ή για τους άνδρες σε άλλες κοινωνικοοικονομικές ομάδες.  Σε προηγούμενη μελέτη σε αυτόν τον ίδιο πληθυσμό, διαπιστώσαμε ότι και οι γυναίκες και οι άνδρες είχαν παρόμοια οφέλη από την κολύμβηση όσον αφορά την φυσική κατάσταση και άλλους δείκτες για την υγεία.»

Ο Μπλερ διαπίστωσε επίσης ότι οι τακτικοί κολυμβητές είχαν υψηλότερη καρδιο-αναπνευστική ικανότητα από τους περιπατητές ή τα άτομα που έκαναν καθιστική ζωή.  «Το κολύμπι παρέχει μια υγιεινή εναλλακτική λύση στους παραδοσιακούς τρόπους άσκησης για τη βελτίωση της καρδιο-αναπνευστικής ικανότητας και υγείας του γενικούς πληθυσμού, όπως επίσης και για ασθενείς που πάσχουν από χρόνιες ασθένειες», είπε.

Ακολουθείστε λοιπόν τα 6 βήματα …κάνει καλό!

 

This entry was posted in Οφέλη and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

«Η Ideales σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά υπερασπίζεται και τη δική της! Έτσι λοιπόν προτιμά τα ελληνικά από τα greeklish, τα πεζά από τα κεφαλαία, αγαπά το χιούμορ και αποστρέφεται τις ύβρεις και τους υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς. Ταυτόχρονα, η Ideales πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, διατηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά σχόλια που ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας ή είναι άσχετα με το υπό σχολιασμό άρθρο.»